Merhabalar. . .

16 Mart 2013 Cumartesi

MİM :)

Yaşam umudu blogu tarafından mimlenmişim. çok teşekkür ediyorummm...

1 En nefret ettiğiniz insan tipi?
- Kendini beğenmiş ve çok bilmiş insanlara tahammül edemiyorum.

2 Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin?
- Göz kalemimi çok ararım tüm çantalarıma tek tek bakmadan bulamam :) birde telefonumu nereye koyduğumu unuturum sürekli.

3 Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
- Yolun ortasında çiğneyenler hep itici gelmiştir bana evde çiğnendiği sürece sorun yok :)

4 En sevdiğiniz çiçek?
- Kır çiçeklerine, beyaz gül ve beyaz lale.

5 Burcunuz?
- Tam bir terazi kadınıyım :) Hem yükselenim hemde burcum terazi.

6 Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarıı ne koyardınız?
- Erkek ismi olarak burak ama kız için kesinlikle şu diyebileceğim bir isim yok. Betül ismini seviyorum ama.

7 Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi suratınıza tükürdü ne yapardınız?
- Yaşına bağlı vereceğim tepki, çok politik bir cevap oldu :)

8 Arabayı siz kullanıyorsunuz yaşlı bir bayanın üzerine çamur sıçrattınız ve hareket yaparak arabanızı durdurdu onu istediği yere bırakmanızı istedi ne yapardınız?
- Hakkını helal etmesini isterdim ama arabama yaşlıda olsa yabancı almazdım.

9 Hayatta en çok korktuğunuz şey?
- Yaşlılık dönemimde yalnız kalmak ve sevdiklerimin yanımda omaması.

10 Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu hiç bir yerde kopyaları yok naparsınız?
- Bu konuda biraz şanslıyım nişanlım bir bilgisayarcı olarak olaya el atardı :)

11 Yalnız yaşamak konusunda ne düşünüyorsunuz sizi mutlu mu eder mutsuz mu?
bir site içersinde olabilir ama yinede bir arkadaş fena olmazdı :)

Bende eliflekartaneleri blog sahibini mimliyorum :)

1 yorum:

  1. teşekkür ederim :)bende hemen cevapladım bloguma göz atabilirsin :)

    YanıtlaSil